vrijdag 17 februari 2012

The Walking Dead


Hmm, alweer een zombiegame, het begint op een patroon te lijken, niet? Van het weekend zal ik over andere genres schrijven, maar dit nieuwtje (voor mij in ieder geval) kwam net bij me binnen. Telltale is bezig met een game rondom comic en tv-serie The Walking Dead. De game zal bestaan uit een aantal episodes en het verhaal van de comics volgen. Daarbij zul je zeker personages uit de tv-serie tegenkomen. Hieronder is een video te zien die ingaat op de game.


Geen idee wat er besproken wordt, want ik zit eigenlijk op m'n werk en kan daar geen gebruik maken van audio. Ik zal dan ook geen oordeel vellen, want wie weet spreek ik de video wel heel erg tegen. Hieronder volgen ook nog wat vrijgegeven screens (samen met degene die boven deze post staat).


Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. De cell-shaded graphics geven het een duistere en vuile indruk. Zolang ze het soapgehalte van de tv-serie achterwege laten zou dit wel eens een hele goede game kunnen worden. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten